Reklamacje
Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu gwarancji lub rękojmi.
Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?
Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do importera lub producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.
Jak zgłosić reklamację z tytułu rękojmi?
Zgodnie z art. 556 Kodeksu Cywilnego Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta na zgłoszenie reklamacji z tytuł rękojmi masz 2 lata od zakupu. Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
1. adres e-mail: sklep@mittotec.pl, na który możesz wysłać reklamację
2. adres Sprzedawcy: Biverdi Hubert Gładkowski, ul. Wołodyjowskiego 56,
02-724 Warszawa
3. telefon kontaktowy: 506 000 234
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.
Twoje prawo do złożenia reklamacji z rękojmi zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu Sklepu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.